Agility


Jednou z mých oblíbených činností je skákání a běhání. Proto mi panička našla kurzy agility. Je to v Trmicích od 12-13 hodin. Jezdí tam s námi i Soubi s Jefy.Chodíme tam od začátku září a moc nás to baví. Celkem nám to i jde. Přece jenom musí se skákat podle určitých pravidel. Původně jsem nepochopila, o co vlastně šlo. Časem jsem ale pochopila paniččiny posunky, podle kterých se mám řídit. Jako první jsme se učily skákat na skočkách. Postupně jsem se dostávaly i k ostatním překážkám, jako: pevný a látkový

tunel, kladina, áčko a kruh. Brzy se prý doučíme i ostatní věci. Je to docela težké a musí se hodně běhat, ale na konci mě vždycky čeká odměna ve formě pamlsku a velikánské pochvaly od paničky. Nejvíc mi nejde kruh a áčko, ale už tomu začínám přicházet na chuť. Na konci tohoto kurzu bychom to všechno měli zvládat. Možná se pak vrhneme na pokračování, ale uvidíme. No, fotky najdete v Rubrice Fotogalerie XD.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka