Betty na agility


Takže pár fotek z agility, děkuji ta ně fotografce Andree Soldánové XD.

Betty ve skoku v doprovodu mojí maličkosti.


Trochu z jiného úhlu pohledu.


Betty při odrazu.


Už mě zase fotí!!! Hrůza!!! Zrovna mi lítaj uši a jsem rozcuchaná XD!!


Betty leze z tunelu, v pozadí jsou moje nohy a nohy naší cvičitelky XD.


Bettynka vybíhá z pevného tunelu.



...a zase.....


...a zase..už abych bykla u paničky ta mi dá určo pamlsek.


Kuk....no ještě že tu paničku vidim, jinak bych se otočila a běžela nazpátek XD.


Mňam!!! Pamlsek!!!


Betty asi cestou pochytila něco z čínské kultury XD.



Betty a její triumfální výraz po zvládnutí zatáčky v tunelu.


Konečně je to už naposled a jdeme na další překážku. Juchůůů!! Ale pro ten pamlsek si doběhnu XD.


Uff, taková výška, doufám, že neslítnu XD.


No konečně na vrcholu a teď už jen cesta dolů XD.

Levá, pravá, levá, pravá....hlavně opatrně XD.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka