Jak to všechno začalo.

Narodila jsem se 3.3.2006 v Dolním Městě. Spolu se svými sourozenci jsem čekala na nové páníčky. 20.4. 2006 přijeli bílou Felicií nějací lidé. Byli to 2 dospělí a 2 děti. Přijeli si pro mě. Rozloučila jsem se s maminkou a sourozenci a s novými páníčky jsem se vydala vstříc novému dobrodružství. V autě na mě čekal nový, krásný pelíšek. Trochu jsem se bála, když auto začalo vrčet. Schoulila jsem se v pelíšku. Děti mě začaly hladit a já jsem usnula. Po 2 hodinách cesty jsme zastavili. Dostala jsem napít, protáhla jsem si nohy a jelo se dál. Po 3 hodinách jízdy (v mém případě spaní ) mi to připadalo dlouho. Začala jsem se rozhlížet a v tom jsme zastavili. Nejdřív jsem si myslela, že je to zase jen pauza, ale vzali mě na ruku a odnesli mě do nějakého domu. Už byla tma, takže jsem nic neviděla. Uvnitř mi dali pelíšek do kouta a nechali mě
spát.Brzo ráno mě vzbudila panička (ta velká) a dala mi snídani. Potom jsem šla ještě spinkat. Za hodinu mě vzbudily děti. Chvilku si se mnou hrály a potom odešly. Dlouho jsem byla sama. Bála jsem se. Nakonec jsem usnula. Děti nakonec přišli a snimi a jejich rodiče. Vzali mě ven. Teď teprve jsem si mohla prohlédnout zadradu. Byla opravdu veliká. Postupně jsem si začala zvykat na dům, zahradu, na nové páníčky, na obojek a vodítko a ostatní věci, které musí správný pes zvládat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka