Výcvik

Nejprve jsem měla mít domácí výchovu. Moc se jim to ale nedařilo, a proto mi panička našla cvičák. Začala jsem chodit na konci října 2007. Cvičiště je na Bukově. Vede tam krásná cesta. Než se tam dostaneme trvá to půl hodiny jízdy autobusem a půl hodiny pěšky.Dlouho mi trvalo, než jsem se přestala bát autobusu. Teď už jsem si zvykla a ježdění autobusem mě velmi baví. Nejdřív jsme chodily v sobotu odpoledne do štěněčí školky, spolu s mojí kamárádkou Jefy a její paničkou Soubi.

Když už jsme zvládaly ty nejzákladnější povely, jako sedni, lehni a základy chůze u nohy, a když Jefy byl 1 rok, začaly jsme chodit v neděli dopoledne do začátečníků. Chodili jsme někdy s Jefy a někdy s Hedis (Jefy mamka). Teď trénujeme: sedni, lehni, vstaň, chůze u nohy, obraty na místě, obraty za pochodu, přivolání, aport, štěkej a odložení.Na cvičáku je spousta hodný výcvikářů, kteří se nám věnují. Všichni jsou moc milí (samozřejmě je tu i pár výjimek, ale nikdo není dokonalý XD)Pomalu, ale jistě se dostáváme na takovou úroveň, abychom mohly jít na zkoušky. Chystáme se na ZZO (základní zkouška ovladatelnosti). Možná potom zkusíme i jiné zkoušky, ale teď se soustředíme na tuhle. Cvičíme na ni všechny důležité povely, tak nám držte palce.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka