Betty v Trmicích

No předminulý týden (22.11.2008) jsme musely počkat na trenérku. Tak jsem vzala do ruky foťák a udělala pár foteček.


No Betty nejdřív nechtěla spolupracovat.

No ale pak si to rozmyslela a udělala svojí nejoblíbenéjší polohu ,,Leh alá podrbej mě na bříšku" XD.


A pak už to šlo samo.


Vzadu si můžete všimnout mojí kamí, která taky fotila pesu. Bettynku, to ale ani v nejmenším nezajímalo.


Mě se líbil tehle keřík, ale Betty asi ne, pořád od něj zdrhala.

A tady je Betty ve svém živlu. Její druhé jméno by mohlo být veverka. Z všech klacků oloupe kůru XD.

Nj, ty blechy.

V leže se Betty fotí nejlíp, nesnaží se totiž nic očuchat ani nikam zdrhat.

Vždyť to říkám XD.

Tak Betty mi dovolila udělat jednu fotku v sedě a dokonce se na mě i smála!


No a poslední fotka opět v leže a se zasněným pohledem do dálky. Co tam asi vidí?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka