Ježíšek pro chlupatý kožíšek

Dne 22.12.2008 jsem se spolu s bráchou, Hankou, jejím bráchou a Soubi vydali do ústeckého útulku na akci - Ježíšek pro chlupatý kožíšek. Pod stromeček, který byl ozdobený před útulkem,
jsme přinesli nějaké dárečky v podobě granulí, obojků, piškotů a pamlsků pro pejsky i kočičky. Potom jsme dostali malou pozornost - záložku s fotem zvířátek. No a začala prohlídka útulku. Nejdřív jsme šli za pejsky. Spoustu jsme si jich prohlédly a dali jim spoustu pamlsků. Pejksové měli velkou radost a všichni se dožadovali pozornosti. Potom jsme se šli podívat na kočičiky. Měli tam jen dvě - jedno černé kotě a jednu čičinku bez ocásku. Obě byly strašně přítulné. Pak jsme začali s venčením pejsků. Celkem jsme jich vyvenčili 7. Bylo vidět, že opravdu každý pes je jiný, ale každý je vděčný, alespoň za trochu pozornosti XD.

A tady je pár foteček:

Tak tohle je Gaia, ta se mi líbila ze všech pejsků nejvíc.


Tohle je Ir. Venčili jsme ho jako prvního. Je moocinky hodnej, vůbec netahá.


Tady je brácha s Romeem. Tenhle zase naopak tahá jak blázen. Prostě jako štěně.

Tady jsem já a Romeo. Snažila jsem se ho uklidnit, ale bylo to něco.

Tak tady je Hanka, Péťa a pejsek, u kterého nevím jak se jmenoval. Měl sice košík, ale byl moc hodej.

No a tady jsem se svojí oblíbenkyní Gaiou. Nejen že je nejkrásnější, ale taky hrozně hodná a poslušná.

Tady je Sabka se Smookym. Ten je trochu ostřejší. Nenapad jenom Sabku. Já má od něj pokousanou nohu a roztrhlé kalhoty. Ale stejně je krásnej.


Opět s Gaiou.

Gaiu už focení moc nebavilo, zajímala jí silnice za námi.


Mno ale za pamlsek si nechala říct.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka