Texty - Cinema Bizarre

Lovesongs


The curtain's closed Opony se zavírají
No way home není cesta domů
The nectar of life run dry šťáva života vyschla
These tainted words tato nakažená slova
Made to hurt raní
Cut in me with its' knife Řízni mě nožem

Eating my mind Sněz mou mysl
And with each bite a s každým soustem
I'm begging "Please Lord, no" prosím : Pane, prosím, ne.

This place is a mess Toto místo je špína
The one has gone jeden musí odejít



Love songs, they kill me Zamilované písně mě zabíjejí
They kill me... Now Ony mě zabíjejí....teď
Love songs are killing me Zamilované písně mě zabíjejí
Are killing me... Right now Ony mě zabíjejí.....právě teď

Trained to attack Trénoval jsem útok
Bull eye shot in black Býčí oko - výstřel do tmy
I never thought they'd get me Já nikdy neprošel, ačkoliv
These pictures in my head... tyto obrázky v mé hlavě
Lying in my bed... Leží v mé posteli
These whips make me bleed tyto biče mě zkrvavují

This place is a mess Toto místo je špína
My one has gone můj musí odejít

(Refrain) (Refrén)

I can't hear the sceneries Nechci slyšet kulisy
Of constant tragedies Neustálých tragedií
Of what I meant to feel no more Co jsem mínil, necítit víc
'cause I'm already dead Teď jsem přeci mrtev
And I just cannot bear A nechci se jen nést
To hear another word no more Slyšet jiná slova, ne víc.

(Refrain) (Refrén)



Forever or Never
I don´t believe in miracles Nevěřím v zázraky
I never did nikdy jsem nevěřil
Nothing ever happends here nic se tu nestalo
So sick of it tak zvráceného

I-I-I told you Já-já-já řekl jsem ti to
I-I-I need to já-já-já potřebuju
Get - get myself into something new dostat-dostat sebe v něco nového
I´m for something mystical, histerical, jsem pro něco mystického, hysterického
Dark, intensive, sexual tmavého, intenzivního, sexuálního

Am I gonna live forever Budu žít navždy
Said am I gonna live forever říkám že budu žít na vždy
better make it now or never lépe teď než nikdy
( ever, ever ) (někdy, někdy)
Am I gonna live forever budu žít navždy
Said am I gonna live forever říkám že budu žít navždy
gotta make it now or never musím to udělat teď nebo nikdy
( forever or never ) (navždy nebo nikdy)

I don´t believe in fairytales Nevěřím v pohádky
To sit in cool sezení v chládku
Everybody stop and staire všichni stojí a spoutají
I let it go nechám to jít


I-I-I told you já-já-já řekl jsem ti to
I-I-I need to já-já-já potřebuju
Stick - stick - stick out pusť-pusť-pusť se
Just to keep be like you jenom to tě bude mít rádo


Send myself to out of space Pošli mě pryč z vesmíru
A better place lepší místo
Gotta win the human race zvítězit v lidském životě


(Refrain) (Refrén)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka