Pohár osvobození - závody


Tak jsem se sem konečně dostala a můžu napsat pár řádků o závodě Pohár osvobození. Jako první věc řeknu, že to bylo naprosté fiasko. Nejen že jsem byly poslední a měly jsme nejmenčí počet bodů ze všech, ale závod jsme dokončily jen díky tomu, že paní rozhodčí zavřela obě oči a zacpala si uši. A jak je to možné? Jednoduše. Betty se bojí střelby a v závodech před ní se samozřejmě střílelo.
Vezmeme to popořadě. Po slavnostním zahájení jsem si vylosovaly pořadové číslo. Dostaly jsme 10. Soubi s Hedis byly na závodě taky a měly číslo 5. Podle harmonogramu jsme šli až za hodně dlouho, tak jsem se s Betty šla projít k rybníku. Neodhadla jsem ale čas a vrátila se, když ještě stříleli. Betty mi tedy úplně vytuhla. Na přivolání máte normálně jen 3 pokusy. Betty si ale odběhla do stínu a rezignovaně stála a ne a ne přiběhnout. Asi na 10 přivolání konečně přiběhla. Paní rozhodčí sice chtěla závod ukončit, ale zamhouřila nademnou oči. V ostatních cvicích to bylo podobné. Dělaly jsme obě mnoho chyb, možná proto, že jsme na takové akci byly poprvé v životě, možná proto, že je Betty gravidní, to už ale asi nejistím a je to vlastně i jedno. No aport samozřelmě nepřinesla (narozdíl od jiných pejsků, kteří náš aport kradli XD) a při odložení, které vypadalo velice nadějně se mi na poslední asi 10 vteřin zvedla. No nezabili byste to? Naštěstí se dostávaly krásné ceny i za jiná než medailová místa a taky jsem dostala cenu za nejmladšího účastníka závody. Alespoň někdy je to k něčemu dobré XD.
Pár foteček:
Tak tohle všechno jsme mohly vyhrát XD.

Nástup a losování čísel.

Tady cvičí Soubi s Hedis, které měly 40 bodů a byly 8.

Tady začíná naše umělecké přivolání XD.

A tady příprava na skandální odložení. Nakonec jsme měli 20 bodů a byly jsme poslední. Ani nevím, kde jsme jich tolik nasbíraly XD.

Výsledková listina (zatržené Soubi a já).

A předávání cen. Betty si taky chtěla potřást packou XD.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka