Super kawaii zpráva!

Takže aby toho nebylo málo, tak jsme dneska navečer byli s Betty u veterináře. Nejednalo se o normal prohlídku, ale o vyštření ultrazvukem. Ultrazvokový obraz jsem naživo viděla poprvé, ale bylo to něco. Veterinář nám ukázal dokonce i jak jim bije srdíško. Napočítal nám jich 5, ale může jich být i víc, ptž byli malinký a mohli být schovaný. Měla jsem chuť skočit až do stropu, ale nakonec jsem se uklidnila a v duchu jsem spočítala termín narození štěňátek. Je to asi kolem 21.8. Už se nemůžu dočkat. Rozhlásila jsem to všem svým známým a kamarádůma těď i sem. Je ještě brzo abych hledala zájemce, ale kdybyjste náhodou narazili na tenhle blog a nááhodou ho přečetli a náááhodou hledali psího kamaráda, tak určitě napište na e-mail elis.svobo@seznam.cz. Budou to psíci bez PP, ale papír na původ pro mě není důležitý. Mám svojí Betty ráda i bez toho.

Tohle je Betty jako 6-týdenní štěně :-), takhle nějak budou vypadat i ty moje kuličky ^-^ .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka