Výstava Chlumecký voříšek - den D

Takže 13.6. jsem se kolem 10. hodiny dostavily do areálu chlumeckého výstaviště. Ptž jsme zde byly již vloni, hned jsme věděli, co máme dělat. Dostaly jsme s Betty pořadové číslo 140. Nejdřív jsme se ,,zabydlely" na krásném místečku. V 10:15 začala akce. Po slavnostním začátku odstartovala soutěž dítě a pes. Po ní byla malá ukázka agility třídy small s vysvětlením. Po ní následovala výstava kříženců psů a fen. Mezi těmito výstavami byla ukázka agility large a předvedení psů z Ústeckého útulku. No a potom jsme šli na řadu my s psi bez PP. Z 20 psů a fen nebylo lehké pro porotu vybrat 3 nejkrásnější. Po velkých nervech jsme na stupních vítězů nebyly. Betty to asi mrzelo, ptž začala čmuchat kolem, ale já měla dobrý pocit z krásně ztráveného odpoledne. A navíc dostaly jsme krásnou tašku a plno pamlsků (mimochodem i moje oblíbené karamelové Candies - pamlsky pro koně, psy, kočky a jejich lidi XD).

Tady pár foteček (fotila Soubi, mým foťákem):
Před začátkem jsme musely mít krátký odpočinek (Betty je výborný polštář ^-^).

Tady mě zaujalo, jak výborně umí ten pes slalom, kéž bychom ho jednou taky tak uměly.

Tady se nám předvádějí pejsci z Ústeckého útulku.

A tady je moje krasavice, pěkně načesaná a připravená na výstavu.

No nejsme dokonalý pár?? XD

Tihle dva psící, jsou jako Betty, Hedis a Jefy, skoro ani chvilku se nenechali napokoji.

A tady už chodíme v kruhu a ukazujeme se rozhodčím. Betty má ocásek krásně nahoru.

Byla nás docela dlouhá řada co? A to je jen asi tak 1/5.

Tady jsem musela říct do mikrofonu, co je Betty za plemeno, jako by to nebylo poznat. Betty asi chtěla mluvit taky.

Tady dostáváme za účast tašky plnou mňamek.

Tady jsou stupně výtězů - voříšci psi.

Tohle jsou stupně vítězů - psi bez PP. Bettynce by to tam určitě slušelo.

A tohle jsou nejroztomilejší voříšci XD.

I když Betty nevyhrála pro mě je vždycky šampion.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka