Texty k písním 2

Takže vám sem dávám další text i s překladem od Cinema Bizzare. tantokrát jde o písničky Get Off a Escape To The Star. Tady to máte:

Get Off
Imagination baby can take you far Představivost může být někdy daleko.
Don't be afraid to come off slightly bizarre Neboj se odejít mírně birardně.

It can be scary baby ghostly I am Může to být děsivé baby, jsem duch
I'm coming through like I'm the Přicházím skrz jako
Lost son of sam ztracený syn
Lost son of sam ztracený syn

There's nothing safer baby that is a fact Nic není bezpečnější baby, to je fakt
Turn into something go put on something black Otoč se v něčem, dej to do černa

But don't you worry Ale neboj se
Cause you'll never get hurt Protože nikdy nebudeš zraněná
And everybody feelin A všichni pociťují
Sexy say yeah sexy yeah
Sexy say yeah sexy yeah

When you're feeling kind of gorgeous Když cítíš přenádherné druhy
Call me on the phone and Zavolej mi na mobil a
Get off! Svlékni se!
Get off! Svlékni se!
When time is kinda precious Když čas je druh miláčka
I can come undone and můžu přijít volný a
Get off! Svlékni se!
Get off! Svlékni se!
Yeah Yeah


Russian champagne in the back of the car Ruské kampaně zpátky v autě
You can be the bubbles I'll be you dracula Můžeš být bublina, já budu Drákula

I've got a million other tricks up my sleeve Mám milion triů v rukávu
Go get you'te jacket babe Tak si sundej bundu baby
Get ready to leave Připrav se odejít
Ready to leave Připrav se odejít

If you don't wanna go feel free to sit tight Když nechceš jít volně, sedni a buď svázaná
Two talkaholics we can do it all night dvě řeči povedeme celou noc

But if you're longing for some real human touch Ale když toužíš po nějakém reálném lidském dotyku
I'm coming over just like Přicházím jako
I am too much Jsem tak moc
I am too much Jsem tak moc


Escape To The Star
I'm sick and tired of this so-called life Jsem chorý a unavený z tohohle takzvaného života
Without room to breathe Bez místnosti k oddechu
I toss and turn in my bed all night Celou noc sebou házím a převaluji se
Am I the only one who finds no peace? Jsem ten jediný, co nemůže najít mír?


What are you waiting for? Tak na co čekáš?
What are you waiting for? Tak na co čekáš:

Escape to the stars Útěk ke hvězdám
Feeling so free Cítít se tak volný

Just you and me Právě ty a já
Escape to the stars Útěk ke hvězdám
Chasing a dream Dohonit sny
All that we need is to believe všechno co potřebujem je věřit si
Escape to the stars Útěk ke hvězdám

I've always been the one to speak my mind Vždycky jsem byl ten jediný, co si se mnou povídal
Strove against the stream Snažit se jít přes proud
Take on the system or leave it behind Převzít systém, nebo to tak nechat
And you will find a new reality A najdeš novou realitu


What are you waiting for? Tak na co čekáš?
What are you waiting for? Tak na co čekáš?


Refrén

Overcome gravity Překonat gravitaci
Holding you down Drží tě dole
On the ground na pevné zemi
Free from insanity volný od šílenství
No one else is around
Nikdo jiný tu není

Tak si počtěte a trochu nad texty zapřemýšlejte XD.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka