Citát

Přítel, to je někdo, kdo zná píseň ve tvém srdci a dokáže ti ji zazpívat, když jsi, ty sám zapomněl slova.

Přítel je ten, před kým můžeme vylít své srdce, plevel i zrno, protože víme, že jeho něžná ruka to vezme a proseje, aby zachovala to, co stojí za to zachovat, zatímco zbytek odfoukne dechem své laskavosti.

Tak tenhle citát je fakt hezkej. A nikdo nebude věřit, kde jsem ho našla. Jako vždy jsem projížděla Facebook (proto nemám čas na povídku XD) a narazila jsem na dobrou stránku : Přítel je ten, komu když řekneš: Zabil jsem člověka! odpoví ti : takl kde ho zakopem. Tahle skupina mě naprosto rozsekala. A v popisu stál právě tento citát, který mě chytil za moje citlivé srdce (ano je to tak, i někdo jako já může mít citlivé srdce a duši - neuvěřitelné Soubi, co?). Takže ho sem dávám i pro mojí velice malinkatou skupinu věrných čtenářů, do kterých bohužel nepatří moje nej kamí (tohle ti neodpustim Yuuki :P). Tak čtěte a když tak si i pobrečte (bacha ať si nenamočíte klávesnici!!).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Problémista

Otrokyně

Velitelova manželka